środa, 9 maja 2012

Burmistrz też słał SMS-y na Bednarka.

Brzeżanin Kamil Bednarek ze swoją grupą wygrał telewizyjne show "Bitwa na głosy". - To najtańsza i najlepsza reklama Brzegu. Sam słałem na Kamila SMS-y - mówi burmistrz Brzegu Wojciech Huczyński.

W poniedziałek odbyło się wielkie podziękowanie Kamilowi na brzeskim placu zamkowym . Już w niedzielę cały program "Bitwy na głosy" będzie poświęcony grupie z Brzegu.

Rozmowa z burmistrzem Brzegu

Arkadiusz Kuglarz: Trwa bednarkomania, dzięki której głośno było nie tylko o Bednarku, ale i o Brzegu. Bardzo silnie akcentowana była identyfikacja Kamila i jego grupy z tym miastem.

Wojciech Huczyński: Bednarkomania trwa od jakiegoś czasu, a my jej tylko pomogliśmy. 1 maja na koncercie Kamila w Brzegu było kilkanaście tysięcy osób nie tylko z Brzegu, ale i Opola, Wrocławia. On ma swoich fanów, teraz tylko wypłynął dalej na ogólnopolskie wody.

W jaki sposób pomogliście Bednarkowi?

- Jeszcze nim zaczął się program, rozmawiała z nami menedżerka Kamila. Nie byłem przekonany do tego, by się zaangażować w to przedsięwzięcie, by je wspomóc. To programy i muzyka młodszego pokolenia. Jednak wsłuchałem się w głosy swoich pracowników i zaangażowaliśmy się. Pomogliśmy przy kręceniu materiałów telewizyjnych. Te miśki w koszulkach "Brzeg bliski wszystkim", flagi, banery, to są materiały promocyjne miasta. Zapłaciliśmy za nie, choć część z nich była już wcześniej zakupiona i leżała w magazynach. To najlepiej wykorzystane materiały promocyjne w historii miasta.

KONIEC :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz